sobota, 15 czerwca 2013

UWAGA

Niestety, ale muszę zawiesić bloga. Przepraszam czytelników .. xx

5 komentarzy:

  1. NIE DALCZEGO A BĘDZIESZ NA NIM JESZCZE KIEDYŚ PISAĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę jeszcze pisać, ale po prostu to chwilowe :)

      Usuń
  2. Dlaczego zawieszasz? :( Mam nadzieję, że tu wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wrócę, ale na razie potrzebuję przerwy :) x

      Usuń
  3. Cześć słońce. ^^;* Chciałam cię poinformować, że PRZENOSZĘ (tylko przenoszę, nie rezygnuję) bloga inne-opowiadanie-o-1D.blog.onet.pl na:
    http://nowe-rozdzialy-zycia.blogspot.com/
    Skopiowałam tamte starsze rozdziały tu. Nie wchodź już na tamten blog na onecie, bo wkrótce go skasuję. Teraz będę dodawać rozdziały (to będzie ciąg dalszy tej samej historii) na blogspocie. Onet już powoli działa mi na nerwy, dlatego postanowiłam go usunąć. Mam nadzieję, że nie jesteś zła. Mam wrażenie, że tak będzie nawet lepiej. :) Pozdrawiam - Natalia.

    OdpowiedzUsuń