wtorek, 5 marca 2013

Rozdział 3

"Śpiewałaś już wcześniej?"


- Ooo.. witaj. Poznaję cię - uśmiechnął się Harry.
- Ta.. super, ale muszę już iść, nara - powiedziała obojętnie.
Chwycił ją lekko za ramię.
- Przynieś mi kawę, proszę. 
- Co?! - zapytała zszokowana .
- Przynieś mi kawę i bułkę z serem, dziękuję. Zanieś do mojej garderoby .
Chciał iść, ale pociągnęła go za koszulkę .
- Ty myślisz, że kim ja jestem ? Twoją służącą?! 
- No.. panią, która chodzi po kawę, sprząta garderobę ?
- Haha. Wolne żarty .. wiesz co ? Bezczelny jesteś .
- Ale ja myślałem, że ty....
- W takim razie dzięki za twoje myślenie. Twój tok myślenia nie przewyższa parówki. 
A teraz przepraszam, bo idę na PRZE-SŁU-CHA-NIE i nie żeby przynosić ci bułeczki! 
Zirytowana weszła do sali w której była kolejka . 
- Dobrze, czekaliśmy na ciebie. Ty wchodzisz jak zaśpiewa Charlotte Thiner , czyli za 10 minut .. - powiedział zakłopotany mężczyzna.
"Gdzie Nelson?" - pomyślała - "Musi być przy mnie, sama nie dam sobie rady.." 
To dziesięć minut mijało bardzo wolno. April cały czas zastanawiała się, dlaczego dała się namówić ..
Z rozmyślań wyrwał ją krzyczący pan co wcześniej .
- April .. - spojrzał w kartkę - March WCHODZISZ za 3, 2 ... - ostatnia liczba wzbudziła u dziewczyny przyspieszony tryb serca. Cała drżąca weszła na scenę .  Spojrzała na tysiące par oczu, wgapiały się tylko na nią co wywołało u niej wielki stres. Harry tylko uśmiechnął się. 
- Opowiedz nam coś o sobie, co dzisiaj zaśpiewasz ?
Spojrzała się na Harry'ego. Przyglądał się jej bez emocji .
- Zaśpiewam... One Direction "Little Things" . 
Harry nagle ożył . 
- Zapraszamy ! - powiedział .
Zaczęła śpiewać .
Zayn :
- Your hand fits in mine like it's made just for me . But bear this in mind it was meant to be.
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks.
And it all makes sense to me.
Liam:
I know you've never loved the crinkles by your eyes, when you smile.
You've never loved your stomach or your thighs.
The dimples in your back at the bottom of your spine.
But I'll love them endlessly.
Zayn & Liam:
I won't let these little things slip out of my mouth.
But if I do it's you, oh it's you they add up to.
I'm in love with you and all these little things.
Louis:
You can't go to bed without a cup of tea..
And maybe that's the reason that you talk in your sleep.
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me.
Teraz spojrzała na Harry'ego .
Harry:I know you've never loved  the sound of you voice on tape You never... want to know how much you weigh. You still have to squeeze into your jeans But..... you're perfect to me - kiedy już skończyła nastąpiła ulga oraz coś czego się nie spodziewała. Publika oraz jurorzy wstali . Nie wiedziała co się dzieje . Wszyscy uśmiechali się i klaskali . To była jedna z najpiękniejszych chwil w jej życiu .
- Śpiewałaś już wcześniej ? - uśmiechnął się Harry - ślicznie .
Nie chciałam odpowiadać na jego pytania, no ale z racji takiej, że był jurorem..
- Yhm.. nie śpiewałam nigdy . To mój pierwszy raz .
-  Byłaś cudowna . Takich ludzi własnie szukamy, które mają Factor X !
Wniebowzięta wróciła za kulisy i zaczęła piszczeć .
- Jest ! Udało mi się ! -  zaczęła tańczyć skakała .
Usłyszała śmiechy na sali . Okazało się, że to wszystko było nagrane.

Harry :
-Świetnie


______________________________________________
Trochę krótki, wiem :( Przepraszam, ale miałam ważny sprawdzian
i zakuwałam dość długo..

1 komentarz: